آهن فروشی بندرعباس

نمایندگی شرکت نادین فلز ، آهن فروشی بندرعباس مصالح فولادی با کیفیت را ارائه می کند که می‌تواند در سراسر صنعت ساختمان استفاده شود. برخی از این محصولات عبارتند از: نبشی، میلگرد ، توری و مش، تیرآهن و پروفیل. لطفاً با ما تماس بگیرید تا ببینید چگونه می توانیم به شما در مورد نیازهایتان کمک کنیم.

ورق اهن

ورق آلات بندرعباس

به عنوان یک تامین کننده حرفه ای و قابل اعتماد ورق های فولادی در بندرعباس و سایر استانها آماده خدمات رسانی به شما عزیزان هستیم.

هر آنچه که نیاز دارید، فرآیند سفارش سریع و کارآمد ما تحویل به موقع پروژه های شما را تضمین می کند. ما به کاربران نهایی خرده ‌فروشی، پیمانکاران، سازندگان و مشاغل صنعتی و تجاری خدمت رسانی می‌کنیم و از آنجایی که ما به صورت آنلاین قیمت گذاری دقیق و بلادرنگ را نیز ارائه می دهیم، می توانید برای مدیریت بودجه خود به قیمت های ما اعتماد کنید.

برای هر ورق فولادی که در انبار نداریم، روابطی با تعداد زیادی از تولیدکنندگان، انبارها و توزیع ‌کنندگان اصلی ایجاد کرده‌ایم که به ما امکان می‌دهد حتی غیرعادی ‌ترین اندازه‌ها و گریدها را طبق نیاز مشتری پیدا و عرضه کنیم.

فروش ورق بندرعباس

ورق های فولادی امروزه محبوب ترین نوع فلز در ساختمان سازی است. برای ساخت سازه های ساختمانی (ورق نورد گرم) و برای مصارف خارجی – نرده ها، سقف ها و غیره استفاده می شود.

ما در نادین فلز ورق فولادی (نورد گرم، نورد سرد) و فروش میلگرد اهواز ساخت کارخانه های مختلف را به فروش می رسانیم. شما می توانید ورق فلزی با کیفیت بالا را از ما خریداری و سفارش دهید. قیمت به طور مطلوب با قیمت های سایر تامین کنندگان متفاوت است. برای خرید، سفارش و یا اطلاع از قیمت ورق فولادی می توانید با ما در تماس باشید.

قیمت ورق بندرعباس

لیست شروع قیمت اسلب یا ورق های فولادی ارائه شده توسط تامین کنندگان اصلی به صورت آنلاین در اختیار خریداران قرار می گیرد و عرضه کنندگان ورق های فولادی را با قیمت بسیار مناسب در بازار عرضه و تقاضا توزیع کرده اند.

قیمت ورق فولادی بندرعباس بسته به عوامل مختلفی متغیر است که می تواند تابعی از وضعیت سیاسی و اقتصادی یک کشور و وضعیت اقتصاد جهانی باشد. از طرفی مشتریان گرامی می توانند برای اطلاع بیشتر از قیمت نهایی این محصول به صفحه قیمت روز محصولات نادین فلز مراجعه و این محصول را با قیمت مناسب خریداری نمایند.

چه آلیاژ هایی معمولا در ساخت و ساز استفاده می شود؟

آلیاژها ترکیبی از فلزات و عناصر غیر فلزی یا فلزی دیگر هستند که از طریق ذوب، اختلاط و سرد شدن ایجاد می شوند و مواد حاصل استحکام یا مقاومت بیشتری در برابر خوردگی دارند. چندین نوع متداول از آلیاژ ها وجود دارد. به ویژه، نقره و مس سفید که نقره استرلینگ را ایجاد می کنند و طلا ، نقره و پالادیوم که طلای سفید را تولید می کنند. اگرچه آلیاژ های زیادی در دسترس هستند، اما معمولاً آنهایی که عمر طولانی و مقاومت بالایی دارند، در ساخت و ساز استفاده می شوند. به عنوان مثال می توان به چدن و فولاد و آلیاژهای منیزیم، آلومینیوم، تیتانیوم، نیکل، روی و مس اشاره کرد. در ادامه با آهن فروشی بندرعباس همراه باشید تا در مورد آلیاژ ها و کاربرد آنها در ساخت و ساز بیشتر بدانید.

آلیاژ های خاص در ساخت و ساز

فلزات به دلیل دوام خود شناخته می شوند، بنابراین جای تعجب نیست که آنها مواد اصلی مورد استفاده در ساخت و ساز هستند. فلزات بسیار محکم، انعطاف پذیر و گاهی براق هستند. آلیاژ ها در ساخت و ساز، به طور استاندارد برای لوله کشی و اجزای ساختاری استفاده می شوند. در ساخت و ساز در درجه اول از آلیاژ های تیتانیوم، فولاد ضد زنگ، آلومینیوم، مس و آهن استفاده می شود. هر آلیاژ معمولاً کاربرد مشخصی دارد و دارای استحکام و دوام خاص خود است.

1- تیتانیوم

تیتانیوم یک فلز سبک وزن است که قوی و فوق العاده مقاوم در برابر خوردگی است. اغلب برای سیستم های تهویه مطبوع و گرمایش و در لوله کشی و سقف استفاده می شود.

تیتانیوم

2- آلومینیوم

آلومینیوم مانند تیتانیوم ،یک آلیاژ سبک وزن و قوی با مقاومت زیادی در برابر خوردگی است. آلومینیوم به دلیل ویژگی‌ های کارآمد و همه‌ کاره‌اش فلزی مطلوب در ساخت و ساز است و برای سقف‌ های ساختمان، دیوارها، درها، قاب‌ های پنجره و سیستم های گرمایش و تهویه استفاده می‌شود. گفته می شود که پس از فولاد، آلومینیوم دومین فلز پرکاربرد در ساخت و ساز است و به راحتی و به طور مکرر قابل بازیافت است.

آلومینیوم

3- آهن

در نهایت، دو نوع آهن وجود دارد: چدن و ​​فرفورژه. آنها بر اساس ویژگی هایشان ، اهداف متفاوتی در ساخت و ساز دارند. چدن آلیاژی است که کمتر از 5 درصد کربن و همچنین مقدار کمی منگنز و سیلیکون دارد و بسیار شکننده، غیرقابل چکش خوار و سفت است و معمولاً از آن برای معماری در مقیاس بزرگ استفاده می شود. آهن فرفورژه، نرم تر و چکش خوارتر از چدن است.

4- مس

مس یکی از قدیمی ترین فلزات ثبت شده توسط انسان است که همچنان در ساخت و ساز محبویت دارد. مس چکش خوار و انعطاف پذیر است و رسانایی حرارتی و الکتریکی بالایی دارد. گفته می‌شود که این آلیاژ یکی از همه کاره‌ترین مواد مهندسی و ساختمانی روی کره زمین است و برای سیم‌کشی برق، گرمایش، پوشش‌دهی و سقف‌ها استفاده می‌شود.

مس

5- فولاد

فولاد به طور گسترده ای در ساخت و ساز استفاده می شود، مانند فولاد گالوانیزه و فولاد ضد زنگ. فولاد ضد زنگ ترکیبی از فولاد و عناصری از جمله کروم، نیکل، مولیبدن، سیلیکون، آلومینیوم و کربن است. فولاد گالوانیزه با پوشش محافظ روی پوشانده شده است. فولاد گالوانیزه می تواند در برابر خوردگی مقاومت کند، در حالی که فولاد ضد زنگ از زنگ زدگی و هوازدگی جلوگیری می کند. میلگرد یکی از مصالح ساختمانی است که جنس آن معمولا از فولاد است.

استحکام، تطبیق پذیری و مقاومت آلیاژ های فلزی، آنها را برای ساخت و ساز ایده آل می کند. اگرچه آلیاژ های بیشماری وجود دارد، اما برخی از آنها کاربرد بیشتری در ساخت و ساز دارند. از جمله تیتانیوم، فولاد ضد زنگ، آلومینیوم، مس و آهن. اکثر این مواد دارای خواص یا ویژگی های خاص هستند و هر کدام از آنها می توانند برای اهداف مختلف استفاده شوند.

فولاد

میلگرد بندرعباس

میلگرد تقویت کننده که معمولاً میلگرد بستر نیز نامیده می شود، میله ای فولادی است که بخاطر ایجاد خاصیت کششی در مخلوط بتن مرطوب قرار می گیرد. میلگرد بتن تمام شده را قوی تر می کند، به طوری که می تواند تنش و بار بیشتری را تحمل کند، همچنین به کنترل ترک خوردن بتن در زمان انقباظ و انبساط سازه کمک می کند. دلیل استفاده از میله فولادی این است که ضریب انبساط حرارتی میلگرد و بتن بسیار شبیه هم است.

هنگام انتخاب میلگرد، اندازه میلگرد را با شرایط کار مطابقت دهید. میلگرد بتنی را می توان در چندین سایز خریداری کرد. برای کارهای مسکونی، شماره 3، 3/8 اینچ (1 سانتی متر)، این میلگرد معمولاً در کارهای مسطح استفاده می شود، در حالی که شماره 4، 1.2 اینچ (1.3 سانتی متر) ، و شماره 5، 5/8 اینچ ( قطر 1.6 سانتی متر) میلگرد در دیوارها استفاده می شود.

موارد استفاده از میلگرد این است که به عنوان بخشی از تجارت ساختمانی، به ویژه برای پشتیبانی از بتن استفاده می شود، میلگرد باید در یک الگوی ثابت قرار گیرد تا از ترک خوردن بتن جلوگیری کند، نوع الگو و فاصله بین میله ها به پروژه بستگی دارد.

موارد استفاده از میلگرد

یکی از مهم ترین کاربردهای میلگرد افزایش مقاومت کششی سازه است که جهت پیوند پذیری بهتر میلگرد و بتن، اغلب میلگرد تغییر شکل خواهد داد. میلگرد انواع مختلفی دارد که می توان میلگرد فولاد کربنی، میلگرد با پوشش اپوکسی، میلگرد گالوانیزه، میلگرد با الیاف شیشه ای-پلیمر (GFRP) و میلگرد فولادی ضد زنگ را نام برد که بسته به نوع ساخت و ساز می توان از کدام استفاده کرد.

میلگرد

قیمت میلگرد بندرعباس

در جهت تعیین قیمت روز میلگرد بندرعباس و به طور کلی تمامی محصولات صنعتی به موارد و نکات زیادی توجه می شود از جمله هزینه خرید و تامین مواد اولیه، نحوه تولید، مراحل تولید، حمل و نقل، نرخ ارز و دلار، عرضه و تقاضا و …

ترجیح استفاده از میلگردهای فولادی با کیفیت بالا برای پروژه های ساختمانی و زیربنایی از عوامل اصلی افزایش تقاضا برای میلگرد فولادی پیش بینی شده است. همچنین تاثیر بلندمدت همه‌گیری کووید-19 بر اقتصاد جهانی، تجارت و به طور کلی صنعت فولاد، کارآیی دولت در مدیریت بحران، رکود اقتصادی ناشی از شیوع و افت اخیر قیمت نفت از جمله عوامل تاثیرگذار بر قیمت میلگرد است.

اگر خواهان کسب اطلاعات بیشتر در زمینه قیمت خرید و فروش میلگرد هستید کافی است همین حالا با مشاوران مجموعه آهن فروشی بندرعباس  تماس حاصل فرمائید.

کاربرد فولاد ساختمانی

فولاد ساختمانی کاربرد های زیادی در طیف وسیعی از صنایع دارد. فولاد به دلیل استحکام بسیار زیاد به نسبت وزن و مقاومت باورنکردنی آن در برابر آسیب، انتخاب مناسبی برای ساخت سازه های بزرگ است. ما برخی از کاربرد های خاص‌تر فولاد ساختمانی را بیان کرده‌ایم.

– پل ها

پل ها باید بار های فوق العاده سنگین را تحمل کنند و به همین دلیل است که باید از فولاد ساختمانی برای ساخت آنها استفاده کرد. ناگفته نماند که فولاد به لطف انواع مختلف روکش ، مقاومت بسیار خوبی در برابر خوردگی دارد که برای پل هایی که روی آب قرار گرفته اند مفید است.

– ساختمان‌ها

طیف وسیعی از گرید های فولادی سازه‌ای و آلیاژ های فولادی امکان استفاده از آن را برای کاربرد های مختلف ساختمانی فراهم می‌کند. چه ساختمان های مرتفع و چه املاک مسکونی، همیشه می توان از تیر های فولادی در داخل ساختمان استفاده کرد. فولاد به دلیل مقاومت در برابر باد، به ویژه در ساخت ساختمان‌ها مفید است، بنابراین وقتی در معرض شرایط شدید قرار می‌گیرد، فقط خم می‌شود، اما نمی‌شکند. این به ویژه برای ساختمان های چند طبقه مفید است.

فولاد سازه ای تبدیل به محصول مورد علاقه صنعت ساختمان شده است. اگر به دنبال یک ماده قابل اعتماد، محکم و مقرون به صرفه برای استفاده به عنوان چارچوب برای یک ساختمان تجاری هستید که در آزمون زمان مقاومت می کند، فولاد بهترین گزینه است.

قیمت آهن بندرعباس

فروش میلگرد بندرعباس

خرید میلگرد بندرعباس