توری و مش

توری مش که به اختصار انگلیسی (WWR) Welded Wire Reinforcement مفتول تقویت شده جوشی گفته میشود یکی از توری های پر مصرف و پرکاربرد میباشد به یکسری سیم ها ( مفتول سیاه ) با اندازه های مختلف که بصورت موازی در طول وعرض کنار هم و روی هم قرار گرفته و مربع هایی با اندازه های چشمه مختلف ، که ورقی مشبک را بوجود می آورد که این مربع ها سیم جوشی و به صورت بهم تنیده به یکدیگر متصل میشوند را توری مش میگویند.
توری مش جوش داده شده یک صفحه سیم فلزی است که از سیم فولادی کم کربن یا سیم فولاد ضد زنگ ساخته شده است. در اندازه ها و اشکال مختلف موجود است. به طور گسترده ای در بخشهای کشاورزی ، صنعتی ، حمل و نقل ، باغبانی و تهیه مواد غذایی مورد استفاده قرار می گیرد. این ماده همچنین در معادن ، باغبانی ، حفاظت از ماشین آلات و سایر تزئینات استفاده می شود.

توری مش که به آن پارچه سیمی نیز گفته می شود ، محصولی کاملاً متنوع است که هزاران کاربرد مختلف در سراسر جهان دارد. آنچه توری مش را به چنین محصولی سازگار تبدیل می کند این است که می تواند در تعداد بی شماری از مشخصات مختلف تولید شود. بسته به قابلیت های تولید ، تقریباً ترکیبات بی پایان از اندازه و چشمه و اندازه سیم های مختلف وجود دارد که می توانند تولید شوند ، چه بصورت بافته شده چه بصورت جوش خورده شده.

کاربدهای توری مش

در صورت نیاز به جداسازی یا فیلتراسیون ، که از توری مش در مصارف صنعتی استفاده می شود. همچنین برای استفاده در برنامه های تجاری مانند غربالگری حشرات یا حصارکشی برای حیوانات نیز محبوب است. کاربردهای گسترده تر برای توری مش شامل: انواع مختلف شبکه های امنیتی ، مانند پنجره ، محافظ پانل ماشین و پله ، صفحه شومینه ، صفحه پرنده ، محافظ ناودان ، تهویه و محافظ RFI. اخیراً ، توری مش نیز در زمینه معماری و صحنه هنر نیز و نفوذ و ظهور کرده است.