راهنمای خرید انواع آهن آلات

راهنمای خرید انواع آهن آلات

خریداران محترم چنانچه قصد خرید میلگرد یا انواع آهن آلات را دارید قبل از آن به مطالب زیر دقت و مطالعه نمایید.

1- وزن مخصوص میلگرد (شاخه فروشی)

اول به وزن مخصوص میلگرد دقت فرمایید به عنوان مثال میلگرد 16 آج را در تمامی انبار های آهن آلات 20 کیلوگرم به عنوان شاخص مهندسی محاسبه و به قیمت روز بر حسب آهن با شما حساب می کنند. در صورتی که وزن اصلی میلگرد 16 بین 18 الی  19 کیلوگرم از طریق باسکول محاسبه می شود و در تعداد چند صد شاخه خرید شما مقدار وزن قابل توجهی بدون در نظر گرفتن باسکول از شما پول اضافه دریافت می کنند که اگر در یک تریلی میلگرد حدود 22 هزار کیلوگرم 1100 شاخه میلگرد وجود داشته باشد حدود 1650 کیلوگرم ضرب در قیمت حدود 200000 ریال، عددی معادل 33 میلیون تومان برای شما اضافه محاسبه می کنند. در صورتی که شرکت نادین فلز طبق قبض باسکول و یا وزن مخصوص خود میلگرد یا آهن با شما محاسبه و این سود شما از طریق خرید از شرکت نادین فلز می باشد.

راهنمای خرید انواع آهن آلات

2- هزینه حمل

با در نظر گرفتن آدرس شما مشتریان محترم این شرکت، یکی از بهترین نمایندگی آهن آلات اصفهان قادر است از طریق کارخانه های نزدیک به شهر و محل پروژه شما اقدام به ارسال میلگرد یا انواع آهن آلات را با هزینه بسیار پایین تحویل و ارسال نمایند.

3- صداقت در باسکول

با توجه به این که در پروژه های ساختمانی وزن و قبض باسکول مورد تایید راننده تریلی را مورد قبول می دانند و جهت جلوگیری از سوء استفاده از جاعلان و اعتماد شما ، می توانید قبل از تخلیه به اتفاق یکی از پرسنل پروژه و راننده به اولین باسکول نزدیک به پروژه رفته و وزن پر تریلی را محاسبه کرده و پس از تخلیه میلگرد به اتفاق همان نماینده، وزن خالی تریلی را محاسبه کنید و با قبض باسکول ارائه شده از طرف کارخانه مطابقت بدهید و پس از آن کرایه حمل را به راننده پرداخت کنید.

راهنمای خرید انواع آهن آلات

راهنمای خرید انواع آهن آلات

4– جهت استحکام دیوار های فندانسیون و گلدانی ها از طریق نصب توری و مش

قبل از اجرای گلدانی ها می توانید از طریق خرید مش و توری بدنه دیوار و فندانسیون زمین و اطراف را بتن پاش کرده و استحکام قابل توجهی به ایمنی بسیار بالایی به پلاک اطراف پروژه دهید.

  • انواع مش های توری این شرکت از 50 الی 8 ساده و آجدار قابل بافت و طراحی بوده و ابعاد کلی مش ها 2*1 و یا 6*2 بوده و آماده ارسال می باشد.
  • این شرکت توانایی تولید انواع مش ها و توری های ساختمانی با ابعاد درخواستی مشتری به اندازه 20 تن حداقل ظرفیت سفارش را دارا می باشد
  • محصولات جدید نادین فلز

تولید انواع تیرچه و بلوک بتنی در ابعاد مختلف مهندسی جهت پروژه های ساختمانی آماده عقد قرار داد می باشد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.